Školení

Nedokážete občas prosadit svůj názor? Je vám nepříjemné dávat druhým negativní zpětnou vazbu? Nebo ji sami nedokážete přijmout? Máte někdy pocit, že vám druzí nerozumí?

 

Mnoho konfliktů pramení z toho, že lidé při komunikaci vyvolávají v druhé straně negativní emoce. Ta poté nevnímá obsah sdělení, ale reaguje pouze na jeho formu. Dalším problémem je takzvaný confirmation bias – tendence lidí primárně hledat potvrzení toho, co už si dávno myslí. To konflikty často ještě více vyhrocuje.

 

 

thumb

 

Na workshopu se konkrétně dozvíte:

  • Jak emoce zatemňují lidské vnímání?
  • Jak se naučit aktivně naslouchat a díky tomu pochopit druhou stranu?
  • Jak naopak druhé straně vysvětlit svůj názor tak, aby ho přijala?
  • Jak proaktivně reagovat či říkat nepříjemné věci?
  • Jak se naučit přijímat negativní zpětnou vazbu a kritiku?
  • Jak se naučit konflikty brát konstruktivně tak, aby obě strany posouvaly?

 

Připravili jsme 5hodinový workshop, který vám dá praktický návod jak vaši komunikaci výrazně zlepšit.

 

Pro veřejnost máme aktuálně vypsaný kurz:

BRNO: Akademie Efektivní komunikace

 

Chtěli byste ušít školení na míru do své firmy?

Napište nám na: vera.kapsova@growjob.com